Zasznurowana Zasznurowana
235
BLOG

Przewodnik dla życiowego przegrywa

Zasznurowana Zasznurowana Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Więcej na stronie: https://www.rozalewanowicz.com/


Miałam kiedyś pomysł, by zebrać wszystkie notki z bloga salonowego i je opublikować w formie książki. Nie uczyniłam tego (co nie oznacza, że nigdy nie uczynię), ale plan taki realizuję wobec do innego bloga - pisanego po angielsku. Przy okazji założyłam konto autora na Amazonie, otwierając sobie drogę do dalszych ewentualnych publikacji poza granicami Polski. 

Ten zbiór esejów powstawał przez ponad dwa lata i pomógł mi uporać się z wieloma problemami, a także odpowiedzieć na pytania zasadnicze, na które nie znalazłam niestety odpowiedzi ani u ludzi, ani w książkach, np. dlaczego CZUJĘ się przegrana życiowo, nawet jeśli teoretycznie nie przegrywam niczego? Skąd biorą się nawracające depresje, a nawet myśli samobójcze? Dlaczego nikt mi nie pomógł (tzn. dlaczego nikt nie rozumiał, co tak naprawdę mi dolega)? Zdzierałam warstwa po warstwie narosłe przez lata i wpojone w procesie wychowania błędne schematy myślenia, docierając w dramatycznym finale do samego jądra jestestwa, by pojąć, kim jestem i co złego mi uczyniono. Czy komuś jeszcze to pomoże? Mam taką nadzieję...

Więcej o książce pod poniższym linkiem:

GUIDE FOR (ULTIMATE) LOSERS


image


Oczywiście wciąż polecam całkiem polską wersję powieści "Otwórz oczy, Marianno", dostępną na Allegro w formatach PDF, ePUB i MOBI:

OTWÓRZ OCZY, MARIANNO


image

https://www.rozalewanowicz.com/ rozalewanowicz.com Pisarka. Autorka trylogii "Porwana" i powieści "Otwórz oczy, Marianno".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości