rych rych
647
BLOG

Cichanouska. A Cichanouski?

rych rych Białoruś Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Cichanouska to, Cichanouska tamto, Cichanouska tu, Cichanouska tam. Dublerka Sierhieja Cichanouskiego (zatrzymany i osadzony  do dzisiaj w areszcie mąż Swietłany) chciał kandydować w wyborach prezydenckich i Łukaszenka ewidentnie się go przestraszył, więc pod byle pretekstem wsadził go do więzienia. I siedzi biedak do dzisiaj, klasyczny więzień polityczny. A jego żona bryluje na europejskich salonach, stroi się w szaty zbawcy Białorusi. O mężu ani słowa, no może kilka, jak ją zapytają (patrz poniżej wywiad dla Deutsche Welle). A przecież to dzięki niemu wystartowała w wyborach, to on dzisiaj mógłby się stać pierwszym więźniem sumienia na Białorusi, walka o jego uwolnienie byłaby nośnym hasłem dla zrewoltowanego społeczeństwa. Tym bardziej, że on jest na miejscu, a ona na przymusowej emigracji. A tu cisza, ani słowa, tylko ja, ja, ja. Dlaczego go porzuciłaś Swietłano? Dlaczego nie apelujesz do możnych tego świata o jego uwolnienie?

https://www.dw.com/pl/swiat%C5%82ana-cichanouska-b%C4%99dzie-nowa-bia%C5%82oru%C5%9B-wolna-i-bezpieczna-wywiad/a-54709211


rych
O mnie rych

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka