Scyzoryk spod Włoszczowy Scyzoryk spod Włoszczowy
577
BLOG

Blogerzy S24 przewidzieli, że PJN = Pichcenie Jest Najważniejsze

Scyzoryk spod Włoszczowy Scyzoryk spod Włoszczowy Polityka Obserwuj notkę 39

Wywarła na mnie bardzo duże wrażenie informacja uzyskana od jednego z pasażerów pociągu zatrzymującego się na peronie we Włoszczowie, który był łudząco podobny do Marka Migalskiego, że Prezes (tych, którzy sądzą, że za chwilę pojawi się nazwisko Kaczyński, czeka niespodzianka!) PJN Paweł Kowal będzie w ukraińskiej telewizji prowadził … program kulinarny. Ale tych czytelników, którzy w tym momencie uśmiechnęli się pod nosem z politowania nad upadkiem politycznym tego lidera partii, który wraz z koleżankami i kolegami porzucił PiS, dlatego że chciał rządzić Polską, a nie tkwić w wiecznej opozycji, chciałbym od razu poinformować, że mnie nie zdziwiło wcale, iż lider PJN będzie uczył telewidzów pichcenia, lecz to, że blogerzy i komentatorzy z Salonu24 to przewidzieli!

To, że Kowal zna się na kuchni jest wszystkim osobom interesującym się kuchnią (polityczną rzecz jasna) dobrze znane. Zanim wraz z kolegami zorganizował Muzeum Powstania Warszawskiego, co było wstępem do wielkiej kariery politycznej u boku Lecha Kaczyńskiego, prowadzili oni z powodzeniem kafejkę w Warszawie. Pewnie w znacznej mierze dzięki talentom kulinarnym Kowala odniosła ona sukces. Dlatego należało się liczyć z tym, że po odejściu z wielkiej polityki (PJN jest zwykłą partyjką kanapową) wróci on do tego, na czym się zna i co lubi, czyli do gotowania.

Jednak post factum, to każdy, nie tylko taki leming jak ja, może się wymądrzać, że przewidział powrót Kowala do kuchni. Ja nie mam dowodów tej polityczno-kulinarnej przenikliwości. Ale jest na Salonie24 mnóstwo takich osób, które mają na dowód. I to jaki! Za pisanie o tym, ich konta były przez administrację ukrywane! Nie wierzycie? A to dziwne, bo dowodząca tego notka wisi na SG! Nosi tytuł: „Zgłaszanie nadużyć”.

W dyskusji pod nią głos zabrała Szpilka, która napisała:

„Korzystając z okazji...

...mam pytanie: czy moje wpisy już zawsze będą ukryte?
Przypomnę, że zostałam "zwinięta" pół roku temu za komentarz: "Pomidorowa Jest Najsmaczniejsza;)".
Tak przynajmniej wynikało z odpowiedzi, którą otrzymałam od Adminki.

SZPILKA0831 | 02.07.2012 19:34”

Na to otrzymała odpowiedź od Admina:

„Sprawa "pomidorowej". Ukrycie nastąpiło jako konsekwencja zmasowanej akcji blogerów na blogu J.F. Libickiego, która polegała na spamowaniu komentarzy przepisami i słownictwem związanym z kulinariami. Całość podpadała pod stalking.

REDAKTORV3649 | 03.07.2012 11:27”

Wypowiedział się jeszcze jeden z ukrytych przez administrację komentatorów:

„@szpilka

Też zostałem zbanowany - kulinarnie przez Libickiego za "móżdżek bez móżdżku" (jest taka potrawa - robi się z drożdży). Wielu blogerom w odpowiedzi na "publicystyczne" obsesje Libickiego najbardziej właściwa wydała się forma aluzyjna, jak za komuny. Właściwie to dumny jestem z tego, że zostałem zbanowany.

AVER.ROES013 | 09.07.2012 13:36

Przypomnę, że niegdyś Jan Filip Libicki był jedną z twarzy PJN. Ponieważ jednak uważał i uważa, że Pieniądz Jest Najważniejszy (ewentualnie Pensja Jest Najważniejsza), przeskoczył na Platformę i teraz wraz ze Stefanem won Niesiołowskim należy do „bohaterów PO” na froncie walki z Jarosławem Kaczyńskim i PiS.

Chylę czoło przed Szpilką, Aver.roesem oraz wieloma innymi blogerami i komentatorami S24 za to, że przewidzieli, iż PJN = Pichcenie Jest Najważniejsze! Bardzo żałuję, że mnie nie było wówczas wśród Was (na swe usprawiedliwienie podam, że wówczas nie pisałem tego bloga, bo zajęty byłem propagowaniem wiekopomnej idei zburzenia peronu we Włoszczowie, do czego również jako I Leming III RP w niniejszej notce nawołuję)!

Na zakończenie chciałbym Czytelników poinformować, że historia Szpilki ukrytej za wpis „Pomidorowa Jest Najważniejsza” zakończyła się happyendem i jej konto zostało odblokowane. Gorszy los spotkał niestety Aver.roesa, który za potrawę „móżdżek bez móżdżku” nadal tkwi w lochach Salonu24.

Szanowna administracjo, może w związku z tym, że użytkownicy S24 trafnie odczytali, że PJN = Pichcenie Jest Najważniejsze, to może ci, którzy do dzisiaj są za to prześladowani, zostaną w końcu amnestionowani?! No bo czy to nie będzie aluzja do was, gdy Prezes PJN Paweł Kowal przyrządzi na ekranie telewizora móżdżek bez móżdżku?

P.S. Ponieważ po 40 minutach żaden z ok. 120 Czytelników nie skomentował mojego wpisu, to domniemuję, że niektórzy z nich uznali, że sobie zażartowałem (a przecież ja - jak na leminga śmiertelnie bojącego się Kaczora i nawołującego do zburzenia peronu we Włoszczowie przystało - jestem zawsze śmiertelnie poważny!). Dlatego podaję link potwierdzający, że napisałem prawdę: www.fakt.pl/Pawel-Kowal-ma-swoj-kulinarny-show-Europosel-ma-swoj-program-kulinarny,artykuly,173768,html 

OSTRZEGAM! JESTEM OSTRY JAK BRZYTWA!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka