Sam z siebie niczego nie dostrzeżesz, nawet jak masz 10 fakultetów...
Sam z siebie niczego nie dostrzeżesz, nawet jak masz 10 fakultetów...
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
936
BLOG

Biblia jest Sfałszowana ? Zdziwisz się, Ty także, gdy poznasz odpowiedź! ja Wiem od Boga..

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 37

Miliony ludzi twierdzi, że Biblia jest sfałszowana, że np napisał ją / wydał  " po swojemu "  któryś z papieży kilka wieków temu,

- jaka jest naprawdę prawda jeśli chodzi o Biblię? Jest to idealne natchnione Słowo Boże czy też fałszywka służąca możnym tego świata dla trzymania w karbach maluczkich ?

Chcesz wiedzieć jaka jest prawda na temat Biblii ? Mam ją napisać ?

Ja ją znam i nie jest to moją zasługą bynajmniej a  Łaską jaką otrzymałem.

jesteś gotowy na Prawdę? Pragniesz tej prawdy w ogóle?!

Mów czy mam ją napisać.

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo