echo24 echo24
2159
BLOG

Domyślam się, czemu Jarosław Kaczyński na ślubowanie nie założył rękawiczek?

echo24 echo24 Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 86

Ilustracja muzyczna - https://www.youtube.com/watch?v=PPskYVBqdNw

Wszystkie media aż huczą od domysłów, dlaczego na ślubowaniu nowego rządu pan Prezes, jako jedyny nie miał rękawiczek.

Większość komentatorów twierdzi, że Jarosław Kaczyński chciał w ten sposób pokazać, że podobnie jak Donald Trump, ma w nosie epidemię korona wirusa, - a niektórzy snują teorię spiskową, że celem pokazania suwerenowi, kto naprawdę jest pierwszy w państwie polskim chciał zmusić prezydenta Dudę do zdjęcia rękawiczki.

Ja natomiast uważam, że powodem tej niesubordynacji mógł być z pozoru błahy drobiazg, że nauczony doświadczeniem Prezes pamiętał, że nie jest mistrzem w sznurowaniu butów, - patrz historyczna fotka, którą zilustrowałem notkę, - i doszedł do wniosku, iż w sytuacji awaryjnej w rękawiczkach jest cholernie trudno zawiązać rozwiązaną sznurówkę, - co może także tłumaczyć fakt, że Jarosław Kaczyński nie chciał pozować do wspólnego zdjęcia.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Domyślam się, że wielu z Państwa może mieć do mnie żal o to, iż ostatnio często piszę banalnie żartobliwe notki. Ale patrząc na to, co ostatnio wyprawia władza nowogrodzka można albo się śmiać, albo płakać. Więc w myśl zasady, że chłopaki nie płaczą wybieram wariant pierwszy.

Bo tej władzy już poważnie traktować nie sposób i każda poważna analiza nie ma sensu, gdyż jej działania są nieprzewidywalne i surrealistyczne . Więc uznałem, że należy pisać także notki prześmiewcze, bo często celna satyra może zdziałać po stokroć więcej niż poważne traktaty. Zaś, kto takich notek nie lubi, niech po prostu nie czyta. Pozdrawiam Państwa serdecznie.

UWAGA!
Lektura komentarzy autorstwa sympatyków partii Jarosława Kaczyńskiego wytykających mi, że się ustawicznie "czepiam" pana Prezesa, - skłoniła mnie do zbiorczej odpowiedzi na te komentarze, - patrz moja odpowiedź na komentarz pana piszącego pod nickiem @Antoni Małopolski [echo24 7 października 2020, 11:52 ]


Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka