Tak było wieczorem, zaś pod notką możecie zobaczyć jak było nad ranem
Tak było wieczorem, zaś pod notką możecie zobaczyć jak było nad ranem
echo24 echo24
805
BLOG

Wesele Wyspiańskiego na zakopiańskich Krupówkach

echo24 echo24 Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych

Motto:

Nie żałuję
Przeciwnie
Bardzo ci dziękuję Mój kraju
Za jakiś czwartek jakiś piątek
Jakiś wtorek
I za niedzieli cały worek

Nie
Nie żałuję …
Przeciwnie
Bardzo ci dziękuję
Za to że jesteś moim krajem
Że jesteś piekłem
Mym i rajem

NIE NIE ŻAŁUJĘ …
NIE ŻAŁUJĘ …
NIE ŻAŁUJĘ …
NIE ŻAŁUJĘ !!    (Agnieszka Osiecka)

A teraz do rzeczy.

Znalazłem właśnie w Internecie walentynkowe zdjęcie, które ktoś zrobił wczoraj na Krupówkach.

Zdjęcie, jakby żywcem wyjęte z zimowych baśni Andersena, - patrz fotografia tytułowa.

A jednak to zdjęcie skojarzyło mi się nie tyle z duńskim baśniopisarzem, co z tańcem chochołów z „Wesela” naszego czwartego wieszcza, - zaś patrząc na tę fotografię (prawie wszyscy bez maseczek) przypomniałem sobie słowa pana młodego:

sen, muzyka, granie, bajka. [...]
spać, bo życie zbyt zawiłe,
trza by mieć ogromną siłę,
siłę jakąś tytaniczną,
żeby być czymś na tej wadze,
gdzie się wszystko niańczy w bladze –
Sen, muzyka, granie, bajka
To już tak po uszy sięga,
Los: fatyga, czas: mitręga...

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Zobacz galerię zdjęć:

A tak było nad ranem
A tak było nad ranem
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości