echo24 echo24
684
BLOG

Prezes Obajtek ujawnia, jakie kroki podejmie niebawem w Ministerstwie Finansów i PKN ORLEN

echo24 echo24 Biznes Obserwuj temat Obserwuj notkę 42

Portal internetowy BUSINESS INSIDER – vide: https://businessinsider.com.pl/firmy/daniel-obajtek-prezes-pkn-orlen-ataki-na-mnie-to-nie-przypadek/sd4t2sm informuje:

Po dłuższym milczeniu Daniel Obajtek postanowił zabrać głos: - "Gazeta Wyborcza" wrzuca nagrania sprzed kilkunastu lat, co do których nie ma pewności, czy nie zostały zmanipulowane. Tę sprawę, będzie prowadził zaangażowany przeze mnie prawnik. Ja muszę się skoncentrować na tym, co zacząłem w Orlenie. Nikt mnie nie zastraszy, nie zrobię ani kroku w tył – mówi PAP prezes państwowej spółki paliwowej…

Mój komentarz:

Tutaj możecie Państwo obejrzeć relację filmową o konkretnych krokach, jakie zamierza podjąć prezes najbogatszej spółki paliwowej w Polsce:

                                                                             https://www.youtube.com/watch?v=z4CIOgtGl8U

Słonecznej niedzieli Państwu życzę!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. Nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie I sprawom ważnym dla polskiego państwa)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka