echo24 echo24
4283
BLOG

Co Wam do cholery odbiło?! - list do władzy dobrej zmiany

echo24 echo24 Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 245


Blog założyłem po tragedii smoleńskiej w kontrze do zwijających Polskę rządów Platformy Obywatelskiej, więc siłą rzeczy sprzyjałem i nadal staram się sprzyjać Jarosławowi Kaczyńskiemu. Długo czekałem na dziejowe wybory 2015, kiedy to w demokratyczny sposób Polacy wybrali prawicowego prezydenta i prawicowy rząd dobrej zmiany.

I co?

Podobnie jak w latach 2005 – 2007, Prawo i Sprawiedliwość ma znów prezydenta, premiera, rząd w dodatku z przewagą sejmową, Instytut Pamięci Narodowej, prezesa Narodowego Banku Polskiego oraz dwie komisje śledcze.

I co?

Prezes Jarosław Kaczyński i prezydent Andrzej Duda idą na noże, a panowie fochy stroją, który, do którego ma chodzić; Antoni Macierewicz ostentacyjnie ma prezydenta Dudę za smarkacza; minister Gowin jest na wojennej ścieżce z ministrem Ziobro; Nowogrodzka traktuje premier Szydło jak piąte koło u wozu; ministrowie wyrywają sobie kompetencje i walczą o nominacje w resortach i podległych spółkach; Waszczykowski olewa Macierewicza; Streżyńska stawia się Macierewiczowi; Błaszczak się żre z Kamińskim; Jackiewicz podskakuje Morawieckiemu; Karnowscy walczą z Sakiewiczem; media prawicowe zarzucają Prezydentowi zdradę i konszachty z WSI…, przecież to jakaś paranoja!

I to wszystko przy otwartej kurtynie! Ku uciesze przeciwników.

Słowem, wbrew pozorom "źle się dzieje w państwie pisowskim", coraz częściej mi się przypomina konwent św. Katarzyny i po prawdzie po raz pierwszy odkąd zacząłem blogowanie kompletnie nie wiem, co jest grane. Czego się trzymać? W co i komu wierzyć?

Urodziłem się pod koniec wojny i przeżyłem wszystkie rządy od Bieruta począwszy. Więc mam prawo w Wigilię 11-go listopada zwrócić się osobiście do zwycięskiego obozu Prawa i Sprawiedliwości.

Kochani! Ta przewaga sejmowa Wam chyba rozum odebrała i wkrótce może się dla Was okazać nie tyle zbawieniem, co przekleństwem. Bo Wam woda sodowa do głowy uderza i zaczynacie tracić instynkt samozachowawczy oraz zdolność racjonalnego postrzegania rzeczywistości.

I mówię Wam prosto w oczy. Czy Was za przeproszeniem porąbało!! Czy naprawdę nie zdajecie sobie sprawy z tego, że sondaże sondażami, lecz gdyby nie to, iż de facto nie ma opozycji musielibyście już oddać władzę, - jak w roku 2007?

Opamiętajcie się do jasnej cholery! Zbierzcie się do kupy i brudy pierzcie w domu. Zanim zacznie się zjazd po równi pochyłej. Bo rubikon już został przekroczony.

Notkę zilustrowałem zdjęciem młodej Polki zrobionym na Wawelu po Mszy Świętej za Ojczyznę w dniu 11 listopada 2015. Wtedy, po wygranych wyborach, prawica stanowiła kochającą się rodzinę.

Pamiętacie to jeszcze?

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)


 


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka