echo24 echo24
2218
BLOG

D…pa nie hippis, skoro się nie odważył przyjść na pogrzeb Kory

echo24 echo24 Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 64

                              UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

                                        Motto muzyczne:

                                         https://www.youtube.com/watch?v=ZOkhslPrNPs 

Zgadnijcie Państwo, kogo miałem na myśli opatrując moją dzisiejszą notkę takim właśnie tytułem?

Mogę tylko powiedzieć, że tu jest "Pies" pogrzebany.

Krzysztof Pasierbiewicz ( em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa )

Post Scriptum

Mam nadzieję, że Państwo rozumiecie, iż tym razem, wyjątkowo,  - na Wasze komentarze nie odpowiem.

Post Post Scriptum

Słowo do Adminów. Hej, hej ułani! Malowane dzieci! Czyżby Was również strach obleciał? Wiem, że notka jest kontrowersyjna i wysoko-kalibrowa, ale Kora była odważna, więc coś Jej się za to należy!

Post Post Post Scriptum

Notkę schowano głęboko, o co oczywiście nie mam żalu, bo rozumiem trudne okoliczności przyrody. Lecz na szczęście ilość wejść wskazuje, że Internauci i tak notkę wywęszyli.

Post Post Post Post Sctiptum

Na deser zacytuję Państwu dodany do tej notki na prawicowych „Naszych Blogach”, gdzie też ją opublikowałem, - przyjazny ludziom i miłością bliźniego promienny komentarz modelowego „ortodoksyjnego pisowca” piszącego pod nickiem @Ewandra, cytuję:
Pasierbiewiczu, tenisisto, narciarzu, emerytowany lowelasie z siwą grzywą, odpowiem ci w konwencji, którą sam przyjąłeś pisząc o dupie w tytule. Przestań się prężyć, bo to trud daremny, przestań pozować i prowokować, bo sam ryjesz nochalem tuż nad ziemią i wkrótce w niej spoczniesz. (…) Jakim prawem przyzgredziały ciućmoku oceniasz relacje, o której gówno wiesz? (...) Sprawdź lepiej, kiedy masz umówioną najbliższą wizytę u lekarza pierwszego (być może ostatniego) kontaktu i zastanów się, kto na twój pogrzeb nie przyjdzie - zamiast wścibiać nochal w sprawy, o których masz pojęcie - jak świnia o gwiazdach. Różaniec, modlitwa na zakończenie dnia i drżyj, czy jutra dożyjesz stary capie. Nic mnie tak nie wk...rwia, jak takie "macho - geriatrio", jak ty. Do spowiedzi dziadu i o łaskę przebaczenia błagać…”, koniec cytatu.    A tu źródło – vide” http://naszeblogi.pl/51154-dpa-nie-hippis-skoro-sie-bal-przyjsc-na-pogrzeb-kory  [ 09-08-2018 [01:18] - Ewandra ]



echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura