Stary Prokocim Stary Prokocim
244
BLOG

Jak mogłaś, kochana!

Stary Prokocim Stary Prokocim Rozmaitości Obserwuj notkę 28

Julka Palmer napisała:


„Pote

Widzę, że mam nowego wielbiciela, którego 90% komentarzy jest tylko do mnie, m.innymi taki:

Komentarz został usunięty przez administratora serwisu.

Komentarz został usunięty przez autora komentarza.


pote

811

Do kso "Julka nie pierdol głupot stara cioto." 100/100.

Odpowiedz 11.09.2017 22:05


--------

Prokocim to ty?”


Nie, kochanie to nie ja.

Znasz mnie jak własną kieszeń i wiesz, że nie mógłbym Ci zrobić takiego świństwa.

Jestem przecież dżentelmenem.

To nigdy nie byłem ja. I bardzo mnie boli, że mnie podejrzewasz o różne niecne rzeczy. Skarbie, lubię Cię. Nie ufasz mi, a ufasz podszeptom ludzi złych. Serce mi się kraje. I ubolewam, że robisz ten sam błąd, co kiedyś Wałęsa: zamiast wywalić Wachowskiego, wywalił Kaczyńskich.

Warto było? Pomyśl o tym, zanim nie jest za późno.

Zawsze Ci oddany

Stary Prokocim

Коммунизм победил!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości