sine sine
279
BLOG

Panie Warzecho Jarosławie...

sine sine Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Panie Warzecho Jarosławie,

Też mi się zdarza usuwać cudze komentarze, choć staram się usuwać tylko komentarze chamskie i niemerytoryczna. Powiem więcej, zdarza mi się również blokować Autorów po usunięciu ich komentarzy. Głównie z racji możliwości upierdliwej kontynuacji komentarzy chamskich i niemerytorycznych.  

Opublikował Pan tekst, pod którym podpisałbym się oburącz.  

Pański tekst i nazwisko jego „bohatera” przypomniało mi pewien epizod II WŚ, do którego nawiązałem w swoim komentarzu. 

Na razie, OK.  

Do mojego wpisu nawiązał inny Komentator, @stukas, który wspomniał o innym, a raczej innej kolaborantce medialnej. W kontekście Pani Prezydent Gdańska, niestety. Ale nie widzę w tym nic niestosownego, w kontekście publicznych wystąpień p. Dulkiewicz. 

Na wpis @stukasa zareagowałem przypomnieniem jeszcze innej kolaborantki nazistowskiej, co prawda nie w mediach robiącej karierę. Biorąc pod uwagę ilość afer obyczajowych w Gdańsku w okresie III RP też nie widzę w tym nic niestosownego.  

W odpowiedzi skasował Pan obydwa komentarze @stukasa i jeden z moich.  

Zareagowałem, lakonicznie – choć ironicznie – stwierdzeniem, że bardzo sobie Pan ceni wolność słowa. Pan zareagował kolejnym „zniknięciem” komentarza oraz banem.  

To jest, Panie Warzecha, reakcja groteskowa, choć oczywiście dopuszczalna w aspekcie regulaminowym.  

Hau, hau – said a dog. 

sine
O mnie sine

Nic ciekawego

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura