pixabay
pixabay
Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
108
BLOG

Retro >>> chwila z poezją,,,

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Retro

a we mnie fado
i retro we mnie 

jaka szkoda że nie mamy mocy
w ilości przywracającej ład
porządek i łagodność 

żal jaki że musimy znosić
fanaberie medialnych łajdaków
których profesję rzeźbią Judasze 

jaka strata dla maleńkich
którym wzorce zostaną narzucone
wtłoczone bez sumień bez skarg bez 

ból jaki że dobro złem nazywają
zło sącząc jakby dobrem było
chwieją się fundamenty 

jaka to radość i spokój jaki
trzeszczące okiennice
za nimi światło 

a we mnie retro
i fado we mnie 

© Irena Ewa Idzikowska (Rena Starska),
9 marca 2021



Z nut wybrałam... >>>
Once Upon A Time In The West (Ennio Morricone) cover - By Harmony Highway





Z serdecznością i pozdrowieniem,
iei

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura