pixabay
pixabay
Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
72
BLOG

Syreny śpiew... >>> chwila z poezją,,,

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Kultura Obserwuj notkę 3



Syreny śpiew…

wszystkie linie z pięciolinii przeciągają się leniwie
smagając opuszki palców ukochanych dłoni
spotykają się wirującą kropką
w środku serca miłującego
tam najgorętsza gra muzyka
iskrząc milionami gwiazd
czasem ją słyszysz
wpatrzony w grzywę morskich fal
myśląc że to syreny śpiew 

© Irena Ewa Idzikowska
08 lipca 2013 

Wiersz, który znalazł się w e-booku „Siedemnaście gorzkich pestek” opublikowanym w roku 2015.
Wcześniej wiersze zamieszczałam na blogach, a jeszcze wcześniej zapisywałam na marginesach zeszytów, czasami na luźnych kartkach, które później… rozdawałam… Nigdy nie spoglądałam na siebie jako na poetkę, pisałam zawsze z czystej przyjemności obcowania ze słowem i na szczęście tak pozostało… Kocham Poezję, a Ona mnie – to w zupełności wystarczy. Miłość tę zauważył mój Profesor od nauczania języka polskiego. Mogę dzisiaj powiedzieć, że wyprzedził czas.

W ubiegłym roku planowałam wydać tomik poezji o tytule „Oparta o niewypowiedziane” i jak to zawsze ze mną… jeden istotny szczegół sprawił, że zatrzymałam nad nim całkowicie pracę. Obecnie tworzę zupełnie coś innego, choć nie porzucam wszystkich wierszy z pierwotnego zamysłu… Dobrze, że stało się tak właśnie. Czas wydania nie gra roli, czas przemyśleń już tak. Jeśli Niebo będzie mi sprzyjać nowy tytuł ukaże się w tym roku. 

Poprzednie tomiki autorskie były wydane pod pseudonimem literackim Rena Starska, który łączył się bardzo z moją działalnością blogerską. Nick Name z blogów stał się pseudonimem literackim, a stało się to spontanicznie. Nie przypuszczałam nigdy, że moje zamiłowanie do słów zostanie uwiecznione w wielkich bibliotekach i na zawsze już tam pozostanie. Nie przewidziałam też tego, że zajmę się profesjonalną edycją poezji innych poetów… Świat wciąż mnie zadziwia. Dobrze, że pozytywne symptomy zadziwienia także w nim można odnaleźć.

Życzę dobra. W każdej postaci.
iei 

Nutka na spokojem piękny wieczór i takąż noc…
Smell of roses - Christos Stylianou feat. Maria Latsinou



__________________________________

Fotografia: Free Licence Pixabay

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura