pixabay
pixabay
Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
114
BLOG

Przytul mnie mocniej - już jesień... >>> chwila z poezją,,,

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Przytul mnie mocniej - już jesień...

przynieś
korale jarzębin
w nich słońca uśmiech
i drżenie liści namaluj proszę
jesienne kwiaty upnę roztańczone
w złoto brązy rudości
przywitamy jesień
barwami zachodzącego dnia
przytulisz mnie mocniej

© Irena Ewa Idzikowska
22 września 2016


- wiersz z tomiku poezji pt. Echo w bursztynie (2017),
wydanego pod pseudonimem Rena Starska.


Dzisiaj w międzynarodowym czasopiśmie Spillwords Press został opublikowany kolejny z moich wierszy, w dwóch językach - polskim i angielskim. Ciekawostką jest, że tytuł wiersza w języku rosyjskim będzie tytułem pierwszego tomu poezji rosyjskojęzycznego. Zapraszam z przyjemnością do poczytania Pomiędzy rdzawym liściem a wiecznością.

Do posłuchania nutka, spokojna, bo wszędzie tak bardzo niespokojnie,,,
Etta James & B. B. King - There's Something on Your Mind




Z serdecznością i pozdrowieniem,
iei

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura