www.megapixl.com
www.megapixl.com
Splendor Nieba Splendor Nieba
196
BLOG

O co nie pytać transa

Splendor Nieba Splendor Nieba Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Na wstępie przepraszam wszystkich za wulgarną treść mojej notki. 


Szczerze, czy nikt z Was nie zastanawiał się czy Anna Grodzka ma jeszcze penisa? Albo Caster Semenya, która bije rekordy w biegach kobiecych? Tym bardziej, że ta druga ma żonę…

Szukanie odpowiedzi na tego typu pytanie może Was kosztować bana na portalu Reddit, który taką myślozbrodnię określa mianem „harassmentu”. 

Reddit zawiesił mi konto po spytaniu się na forum czy jeden/jedna z głównych odtwórców ról w serialu Euforia ma penisa. Dokładnie moje pytanie brzmiało: „Has Haper Scharper got a penis?”

Dlaczego akurat tam zdecydowałam się na umieszczenie takiego zapytania? Ano dlatego, że na forum poświęconym serialowi znajduje się bardzo długi wątek o penisach często i gęsto prezentowanych w Euforii. Serial traktuje o nastolatkach w Ameryce, a Harper Scharper gra tam siebie, czyli transa. Scharper czyli serialowy/a Jules wygląda na 100% kobietę. Ma okrągłe piersi i za nic na świecie nie można by było wpaść na to, że kiedyś była mężczyzną. Zaintrygowało mnie to do tego stopnia, że zadałam owe feralne pytanie na forum…

Jak się okazuje, nie byłam pierwsza:

link

Jednak ten post na reddicie nie zasłużył na bana. Czy dlatego, że był poparty „dowodami”? A może to zwykłe przeoczenie admina? Nie wiem.

Ale już wiem, że lepiej nie interesować się penisami lub ich brakiem u transów, bo to może (ale nie musi) okazać się przecież obraźliwe i konto mi zablokują. Można zadawać pytania na temat narządów płciowych należących do hetero, gay, bisexual, ale transów należy sobie odpuścić. Tak orzekł Reddit, a odwołać się od jego sądu nie można. Niemniej, oceniając po zdjęciu widać że, Pan/Pani Scharper sobie nie uciął/ucięła…

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo