Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki
140
BLOG

Przewodnicy po Warszawie czy po Moskwie??

Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki Polityka Obserwuj notkę 2

Skończyły się wakacje, ale nie sezon turystyczny. Wycieczki z kraju i ze świata po Warszawie krążą. Od kilku lat "GW"niana gazeta patronuje przewodnikom-wolontariuszom. Wczoraj przechodziłem obok takiej wycieczki z przewodnikiem i usłyszałem- całkowicie wyrwane z kontekstu- zdania: "do wejścia Rosjan Warszawa nie mogła się rozbudowywać". Przewodniczka zabiła mi klina na cały wieczór. Bynajmniej nie zastanawiałem się nad prawdziwością tezy. Zastanawiałem się nad tym, kto 30-latce takich głupot naładował do łba i robi Rosjanom piar w stylu "cywilizacja przyszła ze Wschodu", że powołam mistrza Machulskiego.

Podzielę się refleksjami ze spacerów po Warszawie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka