Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki
257
BLOG

Trzaskowski zdecydowanie wygrywa

Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki Polityka Obserwuj notkę 6

Przeprowadziłem dzisiaj sondaż wyborczy. Patrzyłem sobie krzywo na menela z piwkiem na podwórku mojej kamienicy (nie brałem udziału w reprywatyzacji). Menel tu nie mieszka, ale z racji wyszynku w "żabce" takich "gości" mamy codziennie . Menel natychmiast "obczaił", o co chodzi i wali do mnie: "Ja jestem chłopak z piwkiem! A ty pewnie z PiSu?" Wyglądał na 40 lat, łysy, dresy z tych lepszych, boombox wyłączony. Dresiarz zorientowany w kminie. Wyczulony na pisiorów, co oznacza, że Straż Miejska Chanki nigdy mu nic powiedziała. Pewnie też można powołać Komisję w sprawie ustaleń, jak strażnicy w Warszawie mają się (nie)napracować.

Cwaniaczek, który rozpoznaje pisiorów? Już raz takiego newsa przerabiałem. W czasach, gdy Łysiak, Waldemar Łysiak pisał do "NCz", popełnił m.in. felieton o "pelisie" dla Kwaśniewskiej w kminie. Okazało się w studiu wyborczym, że Kwaśny i SLD zdecydowanie w więzieniach wygrywa. Od wielu lat Platfusy przejmują czerwony elektorat i udało im się. Trzaskowski zdecydowanie wygra na Ciupagi i na Kłobuckiej. 

Podzielę się refleksjami ze spacerów po Warszawie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka