Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki
103
BLOG

Rower wodny- od Chanki czy od "Za Rafała!"?

Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki Polityka Obserwuj notkę 3

Nareszcie koniec nieziemskich upałów, nareszcie woda (chociaż nie jestem Deszczowcem). Miałem nadzieję, że będzie druga tura wyborów i zobaczyłbym "Za Rafała!" w kufajce i z miotłą, bo kilka miejsc w centrum domaga się sprzątania. Jednak wczoraj dostałem niespodzianeczkę, chociaż nie głosowałem na "Za Rafała!". Sprezentował mnie i Państwu z Warszawy tor dla rowerów wodnych. Proszę spojrzeć, co za rozmach, w tle "Konstytucja", na pierwszym planie droga rowerowa do centrum, kompletnie wypełniona wodą. Tu nawet rower z błotnikami sobie (nie)poradzi. Z tego powodu niewdzięczni rowerzyści jeżdżą po Warszawie w stuptutach, sam widziałem. To kto za ten tor wodny odpowiada jeszcze Chanka czy już "Za Rafała!"??? A może ten Plac jeszcze nie jest oddany, a ja spacerowałem po budowie??

Zobacz galerię zdjęć:

Podzielę się refleksjami ze spacerów po Warszawie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka