jerraz21 jerraz21
133
BLOG

"Tony analiz"-Biurokratyzm PISowski>>>ku blogerowi Kemirowi..

jerraz21 jerraz21 Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Bloger  Kemir ozdobił swą notkę

"Wszyscy mamy źle w głowach?"

takim mottem:

------------------------------------------------------------

Tony papieru tomy analiz 

Genialne myśli tłumy na sali

Godziny modlitw lata nauki

Przysięgi plany podpisy druki

Wszyscy mamy źle w głowach że żyjemy

Hej hej la la la la hej hej hej

Wszyscy mamy źle w głowach że żyjemy

Hej hej la la la la hej hej hej

---------------------------------------------------------

Ja w komentarzu napisałem :

jerraz21

30 marca 2020, 13:32

Tony papieru tomy analizGenialne myśli tłumy na saliGodziny modlitw lata naukiPrzysięgi plany podpisy druki

=============================

Dobry opis poetycki biurokratycznego państwa rządzonego przez PIS.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bloger Kemir odpisał:

============

kemir

30 marca 2020, 13:47

@jerraz21

No widzi Pan... notka jest zupełnie apolityczna, a Pan znów o PiS... Naprawdę, trudno was - zwolenników opozycji - traktować poważnie.

--------------------------------------------------------------------

Odpisałem:

================

jerraz21

30 marca 2020, 14:49

@kemir

@jerraz21 No widzi Pan... notka jest zupełnie apolityczna, a Pan znów o PiS...

===============================


Motto ,którym Pan ozdobił swa notkę,bardziej pasuje do tego co ja napisałem w krótkim komentarzu-niż do pańskiej notki!

Pasuje jak ulał!

Tu chodzi o korektę literacką!

Jakby to było wypracowanie z języka polskiego-to byłaby słaba trója.

Truj pan dalej!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Poniżej link do YT gdzie  Sławomir Mentzen  przedstawia jak PIS produkuje "tony analiz"..

Państwo przeżarte biurokracją do szpiku kości.

Odpowiadając na pytanie retoryczne będące tytułem notki Kemira

"Wszyscy mamy źle w głowach?"

stwierdzam ,że fanatyczni PISowcy tak mają!

Wszyscy. To socjaliści,etatyści,biurwy-wampiry społeczne żywiące się krwawicą podatkową pozostałych ludzi,ciężko pracujących na swoje i ich utrzymanie!!!

Mam nadzieję,że ten K-wirus ich zmiecie-jak wiatr śmiecie!!

KORONNY  WIATR HISTORII







jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo