jerraz21 jerraz21
170
BLOG

Duda w Sulejówku.

jerraz21 jerraz21 Polityka Obserwuj notkę 6

Jestem prorokiem mniejszym-chyba?!

Wczoraj pod notką stachanowca Kuźmiuka:

https://www.salon24.pl/u/zbigniewkuzmiuk/1051193,ue-stawia-na-inwestycje-polski-rzad-i-prezydent-takze-tylko-opozycja-ich-nie-chce

napisałem komentarz:

------------------------------------------

jerraz21

1 czerwca 2020, 08:14

Ja proponuję żebyście w ramach inwestycji antykryzysowych wybudowali Piramidę CheoPISa!!

Roboty będzie w bród i niewolnicy będą zadowoleni z gigantomanii.

I będzie jak ulał dla Prezesa - jako mauzoleum!

Za pomysł proszę wypłacić mi tantiemy-tyle mniej więcej co Sisinowi...

---------------------------------------------------------------


Odpowiedział:

--------------------------------------------------------------------

RobertK

1 czerwca 2020, 10:17

@jerraz21

O przepraszam, piramida pod Elblągiem zamiast kanału to mój pomysł :D

----------------------------------------------------

I potem ja:

------------------------------------------

jerraz21

1 czerwca 2020, 16:59

@RobertK

Piramida zamiast CPK - i nie pod Elblągiem tylko w Sulejówku..


====================================================

I PROSZĘ DZIŚ PREZYDENT DUDA W SULEJÓWKU.

======================================

Ani chybi ( bez zbędnej zwłoki) wysłał go PREZES - by zrobił rekonesans w sprawie przyszłej inwestycji państwowej!!

Budowy Piramidy CheoPISa - w której wnętrzu pomieści się mauzoleum (wyłożone gumoleum) na spoczynek dla NACZELNIKA PREZESA.

Jaki z tego wniosek?

Prezes czyta moje komentarze - i korzysta z dobrych rad!

A kiedy tantiemy za pomysł?!

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka