Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Stanisław Heller Stanisław Heller
4524
BLOG

Do moich najwierniejszych Czytelników!

Stanisław Heller Stanisław Heller Rozmaitości Obserwuj notkę 43

 

Około cztery tygodnie temu zaszła potrzeba otworzenia ujścia dla moczu zablokowanego u mnie przez nowotworowy rozrost prostaty.

 

 

Proszony o to lekarz Szpitala w Międzyrzeczu miast otworzyć, zablokował mi cewnikiem przewód i dopiero z krwotokiem lekarz rodzinny wymusił przyjęcie mnie do Szpitala. Przez 24 godziny nikt jednak z lekarzy nie podszedł do mojego łóżka.

 

Wieczorem na własne żądanie wypisałem się i dzięki pomocy życzliwej zostałem przewieziony z ciśnieniem 80/50 do Szpitala w Gorzowie.

 

Słów powyższych prawdopodobnie nigdy bym nie mógł napisać gdyby nie to jakieś wielkie oczekiwanie Człowieka w wymiarze światowym albo Stwórcy samego, bym dopełnił przerwanej powinności i dokończył opowieść o relacji między tymi dwoma mającymi największe pretensje o predyspozycje do autoświadomego i nieograniczonej możliwości intelektu.

  

Niniejszym pragnę się zwrócić o wsparcie moich Czytelników drobnym groszem, bym mógł spróbować zapanować nad swoją niemocą i spełnić dzieło, czego, bez środków na przejazd do NFZ –towej kolejki i wykup leków poza odpłatnych, nie dokonam.

  

Oto nr. konta, gdzie można odwzajemnić moją prośbę:

  

:43 83 67 000000 69 50 62 1006 00 01

Dla Czytelników zagranicznych (Unia Europejska) podaję również numer IBAN SWIFT:

GBWCPLPPPL

A póki co pragnę podziękować Magii , Czytelnikowi z Mediolanu i Maciejowi Jenczmionce za okazaną mi pomoc i za to, że być może dzięki ich łaskawości jeszcze tak niespokojnie się tlę i niepoprawnie marzę.

 

 

Stanisław Heller.

 

Sądzę,że akurat w moim przypadku mam wszystkie cechy zodiakalnej Wagi.Jednak z małym wyjątkiem: nie znoszę stanów chwiejnych, ani w nauce, ani w przyjaźni. Mój blog uzupełniający:"Między Bogiem a prawdą".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości