Stary Stary
430
BLOG

Bogactwo

Stary Stary Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 34

Sąd się nie zgodził na areszt dla osób zatrzymanych wraz z Romanem Giertychem. Uznał, że przypisywane im delikty nie zostały uprawdopodobnione. Mecenas Wende nazwał je kuriozalnymi. Cała więc akcja na nic.

Pomylono przychód ze stratą. Przyniosłem Polnordowi trzy razy bardzo dużo pieniędzy, możliwości zarobienia. A prokurator nie odczytał tego właściwie i pomyślał, że może coś uszczupliłem. Teraz się okazało, że sąd zrozumiał, no i w związku z tym jestem wolny do dalszych zajęć – powiedział Ryszard Krauze, opuszczając gmach sądu.

Jeżeli to prawda, to należy przestać się dziwić, że służba zdrowia nie ma żadnego systemu informatycznego, który by informował dyspozytorów karetek pogotowia ratunkowego o wolnych miejscach w szpitalach. Drogie i paliwożerne wozy krążą w wyniku tego godzinami, mnożąc koszta ochrony zdrowia i pogarszając spalinami powietrze. O przeżyciach nieszczęsnych pasażerów nie ma już co mówić. O ich szansach na przeżycie również.

Chociaż jest w tym jakaś logika. Wszak nie po to wszczęto wojnę z wykształciuchami, aby korzystać z ich wiedzy.


Stary
O mnie Stary

Nie chce mi się zmyślać, nic więc nie napiszę, bo w rzeczywistości jestem antypatycznym typem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka