STARY WROCEK STARY WROCEK
244
BLOG

1000 - notka jubileuszowa

STARY WROCEK STARY WROCEK Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Notka numer 1000. Ładna liczba. Zakładając blog na Salon24 nie sądziłem ... że tyle tego będzie. Nikt nie sądził. Ba, niektórzy mieli nadzieję, że nie będzie.

Cóż, pozostaje mi przeprosić Szanownych Czytelników, że zużyłem nieco Państwa czasu.

Powinienem napisać coś ważnego, może wzniosłego... Trochę mi się nie chce. Zamiast proponuję garść statystyk. Statystyki - jak wiadomo - potrafią zaciemnić nieco sprawę. No więc tak...

Liczba notek - 1000, a w tym:

- Liczba notek usuniętych (przeze mnie) - 1
czyli de facto 1001 - ale co było a nie jest nie pisze się w rejestr ...

- Liczba notek ukrytych - 1
napisałem, że pewna pani (polityk) jest głupia ...

- Liczba notek zaległych (planowanych ale nie napisanych) - 3
co miało być a nie jest nie pisze się ...

- Liczba notek do których zostałem zmuszony - 4

- Liczba notek, które zachwyciły panią E. - 2
cóż, pani E. jest bardzo wymagająca ... i nie cierpi polityki


- Liczba notek napisanych w stanie wskazującym na spożycie alkoholu - 17

- Liczba notek napisanych w stanie wskazującym na spożycie golonki z chrzanem - 25

- Liczba notek napisanych na czczo - 1

- Liczba notek napisanych we wtorki - 284

- Liczba notek napisanych w czasie urlopu - 64


- Liczba popełnionych błędów ortograficznych - 4

- Liczba poprawionych błędów ortograficznych - 3

- Liczba popełnionych błędów stylistycznych i interpunkcyjnych - 5021

- Liczba poprawionych błędów stylistycznych i interpunkcyjnych - 0


- Liczba notek, których się wstydzę - 3

- Liczba notek, których nie powinienem napisać (ale się ich nie wstydzę) - 5

- Liczba notek "o niczym" - 4


- Liczba Czytelników notek - właściwa

- Liczba odsłon notek - odpowiednia

- Liczba moich komentarzy - nadmierna

- Liczba zablokowanych (zbanowanych) komentatorów - 50
liczba okrągła ale widzę tu spore rezerwy, znaczy możliwości ...


Nie tylko liczba się liczy ale i czas:

- Czas poświęcony na napisanie (1000) notek - 42 doby (w zaokrągleniu)

- Czas poświęcony na napisanie notek (w dniach roboczych) - 125, co daje nieco ponad 5 miesięcy kalendarzowych

- Czas poświęcony na przeczytanie wszystkich notek (przy założeniu: 7 minut na notkę) - 117 godzin (w zaokrągleniu)
tyle - mniej więcej - czasu zabrałem Czytelnikom ...


Reasumując:

Liczba 1000 jest na tyle okrągła i fajna, że ... wystarczy.


Wszystkim Państwu bardzo dziękuję, wszystkich Państwa pozdrawiam. Wszystkim Państwu życzę maksymalnej zdrowotności w tym trudnym czasie a i na zaś.

Wszystkiego najlepszego!



Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura