STARY WROCEK STARY WROCEK
927
BLOG

Nigdy nie sądziłem, że zobaczę coś takiego

STARY WROCEK STARY WROCEK Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

Twitter czasami bywa fantastyczny - można zobaczyć rzeczy, o których filozofom się nie śniło. Jeden z Twitterowiczów o nicku Stumbras (@stumbras3) zapodał coś, co zaparło mi dech w piersi. W męskiej piersi! Nie uwierzyłem, sądziłem, że gość jaja sobie robi a la słynny Człowiek Bóbr. Ale jednak nie...

Proszę popatrzeć:

image

Wszystko przed nam,i albowiem złożono np. wniosek, aby w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji znalazło się również takie coś:

image

Kiedy doszedłem jako tako do siebie postanowiłem podrążyć temat owych kwalifikacji. Wyniki w pełni zasługują na pełny i profesjonalny artykuł - dzisiaj stać mnie jeno na zajawkę. Słusznie, że podejmuje się działania służące podnoszeniu kwalifikacji. Ale .../tu brzydkie słowo/ ... bez jaj. Tym bardziej, że:

image

image


Może od tego powinno się jednak zacząć?


Dobranoc...

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości