STARY WROCEK STARY WROCEK
583
BLOG

Ja w sprawie "pogromu" i koszulki "88"

STARY WROCEK STARY WROCEK Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

Można szału dostać. Nic się nie podoba.Wszystko przeszkadza. Wszystko się kojarzy. Wszystkim ze wszystkim.

Zacznę od koszulki Pereiry, w której wystąpił na stadionie w roli kibica.

image

Rzucili się wszyscy "szlachetni i doskonali" bo numer 88 się kojarzy. Z Adolfem. Szczególnie w trakcie meczu z Izraelem.

Ja się na symbolice nie znam. Ja się znam na Internecie. I co widzę? Nazizm, po prostu nazizm w różnej postaci.

image


image

image

image

image

image

To szczególnie podejrzane, ten ostatni (Martin Nečas) to Czech a więc z naszego rejonu. Musi być podejrzany.


2. "POGROM"

PZPN uznał, że w meczu Polski z Izraelem doszło do pogromu.Bo 4:0. Oburzono się, bo słowo "pogrom" źle się kojarzy.

Przyznam się Państwu, że ja bym tego słowa nie użył. Dlaczego?

Dlatego, że o pogromie mówiłbym dopiero wówczas, gdyby (przy takim wyniku) na przeciwko siebie stanęły drużyny o podobnych umiejętnościach - potencjale sportowym. W mojej ocenie, po obejrzeniu meczu stwierdzam z czystym sumieniem, że reprezentacja Izraela w piłce nożnej jest .... słaba. Po prostu słaba. Różnica między drużynami to różnica co najmniej klasy , jeśli nie dwóch.

To, że zdobyli dotychczas tyle punktów wynika tylko z tego, że grali z jeszcze słabszymi przeciwnikami.

To nie był pogrom, to był szczęśliwy - dla drużyny Izraela - wynik meczu. Gdyby padły jeszcze ze dwie bramki dla PL byłoby w normie.

Tyle

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport