Artur Rumpel Artur Rumpel
221
BLOG

Pomyliłem się

Artur Rumpel Artur Rumpel Polityka Obserwuj notkę 3

Tym razem totalnie się pomyliłem. Kandydatura Trzaskowskiego zaszkodziła nie Hołowni, a Kosiniakowi. Nie potrafię tego logicznie wytłumaczyć. Czyżby elektorat PO wcześniej chciał głosować na Kosiniaka, z powodu braku realnego kandydata Platformy? A elektorat Hołowni jest inny, pozapartyjny, może nawet ten sam, co pięć lat temu u Kukiza? Nie wiem i tym razem zgadywać nie będę.

Urodziłem się w Rybniku 22 kwietnia 1975. Ukończyłem I Liceum Ogólnokształcące w Wodzisławiu Śląskim (1994), Wydział Farmaceutyczny w Sosnowcu Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach (1999) oraz Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach (2004). Jestem więc z wykształcenia farmaceutą i... no właśnie i kim? Do niedawna zawsze pisałem, ze etnologiem, teraz jednak, patrząc na zakres moich dociekań muszę stwierdzić, że akcenty mi się przesunęły w kierunku antropologii kulturowej. Nie zajmuje sie bowiem kultura ludową, ani samymi tylko kulturami niemasowymi, ale zróżnicowaniem kultur z uwzględnieniem kultury masowej. Tak więc wychodzi , ze jestem antropologiem kulturowym. Mam kochaną żonę, wspaniałego syneczka Pawełka (ur. 2005) i równie wspaniałą córeczkę Martusię (ur. 2009). Od dziesięciu lat nieregularnie publikuję w czasopismach naukowych i profesjonalnych (ALBOalbo, Konteksty, Panacea, Uniwersytet Kulturalny, Puls Farmacji), społeczno - politycznych (Najwyższy Czas, Opcja na Prawo, Pro Fide Rege et Lege, Rojalista - Pro Patria), religijnych (Przewodnik Katolicki) i lokalnych (U Nas, Nowiny Wodzisławskie) oraz na licznych stronach internetowych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka