syzyfoptymista syzyfoptymista
533
BLOG

Julka Palmer - kłamczucho! Przeproś w trybie wyborczym!

syzyfoptymista syzyfoptymista Rozmaitości Obserwuj notkę 61


Nie pojmuję i nigdy nie pojmę, na jakiej zasadzie funkcjonują na S24 niektóre byty (może boty) - ewidentne trolle.

Jednym z dość popularnych, ze względu na wypisywaną ilość piramidalnych głupot, jest niejaka Julka Palmer.

Po zalogowaniu się dziś na salon, zauważyłam, że ten marny byt wypluł z siebie kolejny idiotyczny, na dodatek kłamliwy paszkwilek. Ponieważ szkoda czasu i miejsca, by skupiać uwagę na czymś, na czym się jej skupiać nie powinno, przytoczę jedynie na czym polega kłamstwo, które dla bytu Julka Palmer jest chlebem powszednim.

Otóż ten byt, włożył w moje małpie, rozdziawione usta słowa, które nie zostały przeze mnie wypowiedziane (napisane).

Przypisał mi słowa, które napisał bloger @Kazimierz Demokrata-Polski, a ja jedynie je zacytowałam - cudzysłów jest widoczny.


Kazimierz Demokrata-Polski
53
ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY CZYTAM JULCIE MAM UBAW JAK KABARECIE A NAWET LEPSZY ONA, ZASTANAWIAM SIĘ DLA KOGO ONA TE BZDURY PISZE?
26.09.2018 22:21

*****************

syzyfoptymista
43
@Kazimierz Demokrata-Polski
"DLA KOGO ONA TE BZDURY PISZE?"

Dla swoich - mają obłęd w oczach, a tonący głupio się chwyta, bo to już nawet nie brzydko, tylko zwyczajnie, beznadziejnie głupio:)
26.09.2018 22:30


W sumie sprawa błaha, właściwie żadna, ale nie rozumiem dlaczego pozwala się ewidentnym trollom bezkarnie kłamać, manipulować i siać zamęt. Większość bywalców s24 wie, z kim ma do czynienia, ale może trafić się ktoś przypadkowy, kto da się nabrać na te niestrawane idiotyzmy.

Administracjo S24 - naprawdę szkoda, by portal z jakimiś aspiracjami (pomimo wszystko), pozwalał na bezkarne harce trollom pokroju Julki Palmer.

Czemu to ma służyć?


Syzyfoptymista


Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości