TadeuszK TadeuszK
108
BLOG

Przemówienie Prezydenta Niemiec

TadeuszK TadeuszK Polityka Obserwuj notkę 1

Przyjmuję (i chylę kapelusza) Jego prośbie o przebaczenie tego co Niemcy uczynili Polakom, w tym Żydom w latach 39-45.

Mój kochany dziadzio Jan, któremu Niemiec strzaskał nogę, zapomniał o nienawiści.

-Pogodził się ze swoją ułomnością.

Mój ojciec pracujący w niemieckich zakładach także.

Tak więc, nie mam prawa iść wbrew woli rodziny.

Ale…

Wybaczenie, przebaczenie musi być poprzedzone zadośćuczynieniem.

Mam nadzieję, że nasze narody, wspólnie Polski i Niemiec wypracują właściwą FORMUŁĘ ZADOŚĆUCZYNIENIA.

Polacy nigdy nie byli i nie są, i nie będą zachłanni w przeciwieństwie do innych zachłannych nacji (jak również do sekty PO_POKO_SPOKO_KOKO_KUKURYKU, która chce zniweczyć polską demokrację).

Jestem (powtórzę)  pełen empatii dla Prezydenta Niemiec.

Postawiony został w bardzo trudnej sytuacji, bardzo trudnej!

Kierując się jednak doświadczeniem **prawdę** , którą on zechciał obwieścić zostanie w Niemczech przeflancowana na :

-kapustę,

-szparagi,

-rzodkiewkę ,

-i inne pomniejsze' polityczne warzywa.

-Obym się mylił.


TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka