frank_drebin frank_drebin
300
BLOG

Więc schodzę znowu do opozycji. Ziemiankę już wykopałem ;)

frank_drebin frank_drebin Polityka Obserwuj notkę 3

Więc schodzę do opozycji. Ziemiankę już wykopałem, dla ukrycia się,  bo siepacze z WOT po dowództwem nowej władzy mnie zabiją. A tak zwieję do lasu i mnie ci siepacze nie znajdą.

W moim telewizorze ktoś w nocy przełączył kanały. Dziś jako porządny zwolennik PiS włączyłem telewizor rano na TVP Info a tu mam TVN24 znany jako WSI24.

Demokracja właśnie umarła. Teraz będzie tylko faszyzm. A ja chcę żeby tak jak było.

Zakładam KOP. Komitet obrony PiS.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

Post oparty na kanwie najgłupszych wypowiedzi jakie pamiętam po zwycięstwie PiS w roku 2015 zwolenników jedynie słusznej demokracji ;)

Niepełnosprytnych umysłowo uprasza się o nie komentowanie postu.


Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka