SławekP SławekP
126
BLOG

Wszyscy byliśmy "płodami"

SławekP SławekP Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

Kiedy zaczęło się moje życie? Czy wtedy, gdy otrzymałem świadectwo dojrzałości w liceum? Gdy rozwiązałem poprawnie pierwsze zadanie algebraiczne w podstawówce? Gdy wypowiedziałem pierwsze słowo - choć już nawet tego nie pamiętam? Czy z łona mojej Mamy wyjmowali w cesarskim cięciu kogoś innego niż mnie? Jakiegoś kurczaka, świnkę, czy inną, równie obcą mi istotę, z której, jak za dotknięciem magicznej różdżki, stałem się nagle człowiekiem?

Co byłoby z tej matury, z tego zadania algebraicznego, z tego pierwszego słowa, gdyby moi rodzice skazali mnie na śmierć; gdyby moja Mama uznała, że to jest jej życie, a lekarz by mi je zakończył?


Kiedy zaczęło się Twoje życie?


SławekP
O mnie SławekP

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo