Łukasz O. Łukasz O.
214
BLOG

Świat według Facebooka

Łukasz O. Łukasz O. Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Ostatnio znowu mnie zablokowali, kolejny raz dostałem bana. Tym razem pretekstem był komentarz, który dotyczył sprawy trzech Czeczenów, oskarżonych o zaatakowanie funkcjonariuszy Straży Granicznej. Wpis nie był wulgarny, lecz w żartobliwym tonie. Takie bany przestają mnie dziwić i nie robią już na mnie większego wrażenia, zwłaszcza że to moje trzecie konto w tym serwisie. Jedno z nich to konto „widmo”, którego pomimo kilkunastu zgłoszeń nie chcą mi usunąć. Oczywiście nie jest to sytuacja normalna, ale jakoś do tego przywykłem. Pewnie nawet bym o tym nie napisał, ponieważ problem jest powszechnie znany, lecz kiedy zalogowałem się po 30 dniach (tyle wynosiło moje embargo na facebookowanie) przydarzyła mi się sytuacja, z jaką dotąd się nie spotkałem. Po około 15 minutach „wolności” nagle dowiedziałem się, że dostałem kolejnego bana na 30 dni oraz że usunięto pewien mój wpis, który rzekomo narusza standardy społeczności. W tym przypadku jednak nie napisano, o jaki wpis chodzi. Mój znajomy, który nigdy nie miał konta w tym serwisie – twierdzi, że „Facebook jest dla lamusów” oraz że nigdy się tam nie zarejestruje. Chyba zaczynam go rozumieć.


http://ogonczyk.pl/p/swiat-wedlug-facebooka/

Łukasz O.
O mnie Łukasz O.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie