Tiger65 Tiger65
1933
BLOG

Rosjanie ukryli rejestrator K3-63?

Tiger65 Tiger65 Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Pół godziny temu zajrzałem na stronę faktysmolensk.gov.pl żeby przejrzeć zdjęcia wykonane przez KBWL LP i udostępnione przez Zespół do spraw wyjaśniania opinii publicznej treści informacji i materiałów dotyczących przyczyn i okoliczności katastrofy pod Smoleńskiem,czyli znany wszystkim Zespół dr Laska.

Na stronie dokumentującej zniszczenia przedniej cześci kadłuba zaintrygował mnie przedmiot widoczny na jednym ze zdjęć. Przedmiot ten do złudzenia przypomina zaginiony rejestrator K3-63, który w przeciwieństwie do innych rejestratorów zainstalowanych na pokładzie Tu-154M 101, zapisuje rysikiem na taśmie celuloidowej w sposób ciągły - prędkość samolotu, jego wysokość i przeciążenia.

Fragment opisu:

O rejestratorze K3-63 pisało już wiele osób (ja również), więc nie będę się powtarzał, a pokażę na co się natknąłem.

W dolnej części zdjęcia, po prawej jego stronie, czerwoną ramką zaznaczyłem wspomniany wyżej przedmiot.

Rozdzielczość zdjęcia niestety nie pozwala na jednoznaczną identyfikację tego przedmiotu. Być może jest to jakaś rzecz osobista któregoś z pasażerów, ale sprawa jest na tyle poważna, że powinna zostać wyjaśniona czy przez Zespół dr Laska czy przez Prokuraturę.

Tiger65
O mnie Tiger65

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka