tojad tojad
352
BLOG

Rasizm, SG S24, Owanuta

tojad tojad Polityka Obserwuj notkę 4

Komentuję w ten sposób ze względu na niezrozumiałe dla mnie promowanie polemicznych tchórzy,kryjących swą indolencję za parawanem rzekomego trollingu.

 

primo- nie "mój prezydent", bo to nie król Macedończyków, jak Aleksander, a prezydent,na którego głosowałem, no powiedzmy Rzeczypospolitej Polskiej, choć to raczej Oligarchia Post-judaistyczno-autochtoniczna

secundo-jak nazwać, jak nie rasistą, gościa co twierdzi,że żydzi są lepsi od innych ludzi ? 

tertio-sorrki za ewentualne błędy, jestem po małej wódce, a sprzęt nie za sprawny i nie za duży [nie, nie słyszałem tego od Waszych małżonek:)]

 

Tomek

 

PS. Jeśli coś się pojawi, odpowiem raczej jutro.

tojad
O mnie tojad

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka