tolep.info tolep.info
38
BLOG

Salon24: Matka i Wzorzec Blogaska!

tolep.info tolep.info Rozmaitości Obserwuj notkę 2

...przynajmniej według emigrantów z S24.

Z Forum Pomocy Bloggera http://www.google.com/support/forum/p/Blogger/thread?tid=7ea74d70f00f13ab&hl=pl

Cytuję w całości, bo warto.


Czy możecie poprawić funkcję skryptu na blogach?

Weszła tu spora grupa ludzi z Salonu24 i stwierdzamy, że ten tutaj skrypt jest tragicznie zły. Ja całą noc grzebię się w funkcjach, by zrobić blog, na przykład dodać na listę moje ulubione blogi, powinno to być jedno kliknięcie z blogu, a tu trzeba w opcjach grzebać, to samo z dodawaniem linków i innymi funkcjami. Panuje tu niepotrzebne gadżeciarstwo, rozstrzelone po setkach tabelek. Idźcie wy ludzie na Salon24 i zobaczcie, jaki tam jest genialnie prosty skrypt, a równocześnie wiele razy bardziej funkcjonalny niż ten. Ponadto wnoszę o możliwość agregowania blogów, czyli stworzenie możliwości zrobienia czegoś takiego jak Strona Główna Salonu24. Czyli możliwość tworzenia klubów. Popatrzcie na Salon24, bardzo Was prosze. Zróbcie coś takiego.
Kto zmieni to dziadostwo, będzie Wielki.

Pozdrawiam serdecznie zespoł googli.
Jak się nie poprawicie, spadamy na tekstowisko, albo wordpress. No.
To sie poprawcie.

 

 

tolep.info
O mnie tolep.info

Interesuje mnie polityka jako las, bo przyglądanie się drzewom z bliska dawno mi zbrzydło. A bawią mnie zupełnie inne rzeczy, o których piszę tam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości