Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1124
BLOG

Śpisz mniej niż 6h? Obejrzyj ten film

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Styl życia Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Po co śpimy i po co śnimy? W tym filmie odpowiadam na te pytania. I podpowiadam, że warto spać długo. 

Przez setki lat uważano, że sny niosą zakodowaną informację o przyszłości, że są wiadomościami, jakie dostajemy od bogów. Na dworach królewskich, nie tylko starożytnych, tłumacz snów był ważną osobą. Jednym z pierwszych, który zaczęły prowadzić badania nad snami był Zygmund Freud.


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości