Tomasz Rożek Tomasz Rożek
526
BLOG

Czym Webb różni się od Hubble'a?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Badania i rozwój Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Kosmiczny Teleskop Jamesa Webba, to jedno z najdroższych i najbardziej skomplikowanych urządzeń naukowych jakie kiedykolwiek zbudowano. Kosztował tylko trochę mniej niż lotniskowiec.

Kosmiczny Teleskop Jamesa Webba, to jedno z najdroższych i najbardziej skomplikowanych urządzeń naukowych jakie kiedykolwiek zbudowano. Kosztował tylko trochę mniej niż lotniskowiec.

- Do czego posłuży?

- Gdzie będzie się znajdował?

- Jak będzie działał? O tym jest dzisiejszy film. 


* W materiale użyłem stwierdzenia "punkty liberacyjne". Przepraszam za pomyłkę, powinienem był powiedzieć punkty libracyjne. 

* Sklep Fundacji Nauka To Lubię: https://sklep.NaukaToLubie.pl

* Odcinek powstał dzięki wsparciu Widzów: zrzutka.pl/NaukaToLubie

Jeśli podobają Ci się moje filmy zasubskrybuj mój kanał! http://youtube.com/naukatolubie?sub_confirmation=1

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie