Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1518
BLOG

Widziałeś billboard z żarówka? - Obejrzyj ten film

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 53
Ta kampania mocno manipuluje przekazem. I w tym filmie to pokazuję. Pomyśleć, że jej twórcy twierdzą, że to kampania edukacyjna.

Kilka dni temu wystartowała kampania billboardowa, której głównym hasłem jest Polityka klimatyczna UE = droga energia i wysokie ceny. A głównym elementem graficznym jest żarówka z informacją, że opłata klimatyczna to 60proc. kosztów produkcji energii. Przekaz jest jasny, gdyby nie opłata klimatyczna narzucona przez Unię, za energię płacilibyśmy tylko 40proc. jej dzisiejszej ceny. Otóż to jest nieprawda. I to podwójna. Kampania o której dzisiaj opowiem jest bałamutna, manipuluje faktami i stara się zrzucić winę z tych, którzy ją ponoszą. I pomyśleć, że tę kampanii nazwano edukacyjną. 



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka