Tomasz Rożek Tomasz Rożek
719
BLOG

Czy na pewno potrzebujemy rosyjskiej ropy?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Paliwa Obserwuj temat Obserwuj notkę 7
Bez węgla ze wschodu poradzimy sobie najłatwiej, z kolei ich gazu już za kilka miesięcy nie będziemy potrzebowali wcale. Największym problem jest z ropa.

Bez węgla ze wschodu poradzimy sobie najłatwiej, z kolei ich gazu już za kilka miesięcy nie będziemy potrzebowali wcale. Największym problem jest z ropa. 


* Odcinek powstał dzięki wsparciu Widzów: http://zrzutka.pl/NaukaToLubie

* Sklep Fundacji Nauka To Lubię: https://sklep.NaukaToLubie.pl

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka