Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1658
BLOG

Zaskakujące skutki wojny na Ukrainie

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Ukraina Obserwuj temat Obserwuj notkę 19
Światu grozi głód, a Putin z żywności uczynił broń.

Świat boi się, że Rosja podczas konfliktu na Ukrainie użyje broni jądrowej. Tymczasem Rosja robi coś znacznie gorszego, jako w swojej rozgrywce jako argumentu używa chleba dla miliardów ludzi. 

W tym odcinku wytłumaczę związek pomiędzy wojną na Ukrainie, blokadą portów, produkcją przez Białoruś nawozów sztucznych, a krytycznym głodem, który grozi około 50 mln ludzi. 

* Sklep Fundacji Nauka To Lubię: https://sklep.NaukaToLubie.pl

* Odcinek powstał dzięki wsparciu Widzów: zrzutka.pl/NaukaToLubie

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka