Tomasz Rożek Tomasz Rożek
5089
BLOG

Matura na 65 proc.

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Rozwiązałem maturę z polskiego na podstawie fragmentu mojej książki. Jako autor otrzymałem około 65 proc. punktów.

"Otworzyłem arkusz z polskiego, a tam fizyka" taki mem pojawił się w internecie zaledwie kilkadziesiąt minut po zakończeniu egzaminu maturalnego z języka polskiego. O co chodzi? W wersji podstawowej egzaminu, jeden z bloków zadań dotyczył analizy fragmentu książki "Nauka - po prostu. Rozmowy z wybitnymi", której jestem autorem. Wczoraj usiadłem i odpowiedziałem na pytania maturalne, które dotyczyły tekstu mojego autorstwa. I zdobyłem... około 65 proc. punktów. Dużo to czy mało?


W materiale wideo podaję mój klucz maturalny.

Przy okazji zapraszam na mój facebookowy profil "Nauka.To lubię"  www.facebook.com/pages/Nauka-To-lubi%C4%99/134221140096632

i kanał YouTube o tej samej nazwie (www.youtube.com/channel/UCtcUMxUSMWUNBfOaKUv5cjg)

Na kanale będę sukcesywnie zamieszczał komentarze dotyczące aktualnych / ciekawych / śmiesznych tematów naukowych.

 

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie