tratataba tratataba
91
BLOG

Obiady z golfa z Iranem

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 0

Polecam artykuł na gazeta pl  i komentarze do niego . Serce rośnie!

"Atak w Iraku. Trump podjął decyzję między grą w golfa a obiadami z rodziną. "Wszyscy martwią się o kolejne kroki" 


komentarze pod artykułem


scypion_afrykanski 

Chciałbym zauważyć że każda decyzja jest podejmowana między: 

a) śniadaniem a obiadem

b) obiadem a kolacją

c) kolacją a śniadaniem

Dziękuję za uwagę :D

 Odpowiedz

co.ty.powiesz 


@scypion_afrykanski 

Miałam to samo napisać, ale zauważyłam, że mnie ubiegłeś.

A do tego dowiadujemy się, że Trump przez 48 godzin nic, tylko grał w golfa, naradzał się i jadł obiady. Ani jednego śniadania, ani jednej kolacji, ani nawet nie wysikał się. Ręce opadają.

Odpowiedz

jack_flash


@scypion_afrykanski

GW sprawia wrażenie, że odkrywa Amerykę i staje się wynalazcą koła.

Odpowiedz

reksoall 


@scypion_afrykanski 

jeszcze jest istotne czy spuścił coś w trakcie z człona, czy tez nie

Odpowiedz

Rodrigo Hernandez 


@scypion_afrykanski 

Kłamiesz. Ja już podejmowałem decyzje np. pomiędzy kolacją i obiadem. Odbyło się to wtedy gdy śniadania nie jadłem.

Odpowiedz

jack_flash 


@Rodrigo Hernandez 

E, błąd logiczny. Chodzi o czas śniadania, czy obiadu, a nie samego posiłku. Nawiasem, dlatego nie możesz być Prezydentem :))

Odpowiedz

proteusz33 


@scypion_afrykanski 

A co z decyzjami podejmowanymi podczas obiadów?


andy_1 

Żałosne te wywody o pieczeni i grą w golfa.... może jeszcze napisać, że pomiędzy siku i kupą...


panzzarogu 

Ale spin lewaki klada na to... Moze wywiescie sobie flagi Irackie, Sprawa jest prosta. Wyeliminowali wrogiego watazke, ktory ostentacyjnie chial paradowac w Iraku. Przypominam jak ukochany przez was Obambo poradzil sobie z atakiem na amerykansko ambasade, zakonczonym smiercia ambasadora. Nie wspominajac juz o arabskiej wiosence, ktora rozwalila polnocna Afryke i spowodowala zalew migrantow w Eouropie. Z religijnymi hardkorami trzeba na ostro i stanowczo. Pomaranczowy ma jaja i sie nie bawi w idiotyczne gierki. Piszcie otwarcie, co popredzilo smierc tego idioty i za co byl odpowiedzialny.


mr.knox 

Nie rozumiem jaki sens jest podawac do zapyzialego grajdola informacje, ze Trump gra w golfa, itp. Przeciez tam na zadoopiu cywilizowanego swiata wiekszosc nie rozumie jakie interesy mozna przypieczetowac podczas gry. Historia zna tysiace przykladow jak wiele lukratywnych umow w tym tych najwiekszych zostalo przypieczetowane wlasnie podczas gier w golfa. Byc moze Polska jest zebrakoem w Europie bo nie ma pol golfowych? :))

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka