tratataba tratataba
148
BLOG

Głupi jak ...

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 2

"Kazik Staszewski ujawnił, na kogo zagłosuje w wyborach

Kogo poprze Kazik Staszewski w wyborach prezydenckich? – Żaden z kandydatów opozycji mi się nie podoba. Ale jak nie pójdę [na wybory – przyp. red.], to znowu wszystkie ośrodki władzy będą w jednym ręku – przyznał gość RMF FM. Dlatego też, jak podkreślił artysta, zagłosuje na "kandydata opozycji". – Losowo zagłosuję. Wszyscy oni się nie nadają – stwierdza"

za fakt.pl

Myślenie to nie jest jego mocna strona. Bałagan i chaos, w tym tacy najlepiej się czują, myśleć nie trzeba tylko tak coś słownie p.....ąć!

https://www.salon24.pl/u/tratataba/1047764,wulgarny-wytwor-kazika


!



tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka