tratataba tratataba
223
BLOG

Barbarzyńskie morderstwo

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 8

To słowa prof. Maksymowicza, neurochirurga.Znam przypadek, gdzie  leżące "warzywo"  Profesor przywrócił do pełnego zdrowia. Pacjent miał prawie 60 lat. Działo się to 10 lat temu w klinice, w Olsztynie gdzie pracuje i dokonuje tych cudów prof.Maksymowicz.

https://www.tysol.pl/a60337-video-Barbarzynskie-morderstwo-Prof-Maksymowicz-nie-przebiera-w-slowach-po-smierci-Polaka-z-Plymouth

" Panu Sławomirowi odebrano szansę do życia. My takich pacjentów mamy i w "Budziku" dziecięcym się wybudziło 78 osób, a w dorosłym w Olsztynie 27. I tutaj właściwie się kończy mój komentarz w tej sprawie. W tej chwili na świecie toczy się walka pomiędzy grupą, która chce eutanazji i to będzie narastać – wyjaśniła Ewa Błaszczyk.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka