tratataba tratataba
96
BLOG

Islamistom otwarto szeroko drzwi do Polski

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 0

 za Pogodne Marzenia


"PiS postanowił otworzyć drzwi islamskim imigrantom

Dział: Polityka, Temat: Imigranci

Miałem błogą nadzieję że do tego nie dojdzie. Jednak doszło. Kilka dni temu z Polski wyjechała spec komisja Uzbekistanu d/s zatrudnienia. Zgodnie z życzeniem polskich przedsiębiorców do Polski w ramach porozumienia rządowego pomiędzy Polską a Uzbekistanem przyjedzie nad Wisłę pracować i mieszkać na początek trzy tysiące Uzbeków. Podkreślam - na początek, bo nie sądzę żeby na tych 3.000 się skończyło. Reasumując, trafi do nas ludność z kraju, w którym w proroka Mahometa wierzy ponad 90% jego mieszkańców. Przy okazji Uzbekistan z racji posiadania u siebie niezwykle groźnej terrorystycznej organizacji IMU ściśle współpracującej z ISIS został wpisany przez rząd USA na listę krajów szczególnie niebezpiecznych. Tymczasem Dobra Zmiana postanowiła dobrodusznie inaczej, chociaż solennie obiecywali swoim wyborcom, że do Polski żadni muzułmańscy imigranci ekonomiczni nie trafią. I jak im teraz wierzyć?"


Powtarzajcie tą wiadomość na swoich blogach!!!



tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka