dla niektórych Pan Tygrys dla niektórych Pan Tygrys
348
BLOG

Z ostatniej chwili: Tygrysizm wkracza w XXI wiek

dla niektórych Pan Tygrys dla niektórych Pan Tygrys Polityka Obserwuj notkę 12

 Tym razem będzie audio. (Łał? Jasne że łał!) 

To nagranie to takie coś między improwizowanym wykładem, luźną gawędą, i po prostu towarzyską rozmową. (Z psami, stonką, dziećmi i krzykiem mew w tle. Lato w 3Mieście, ach!) Pan Tygrys rzuca aktualne światowe wydarzenia na szerokie historiozoficzne tło i przewiduje przyszłość. Brzmi zachęcająco? Więc proszę się nie ociągać - klikać i słuchać!

Niestety nie da się tego zahotlinkować (i nie dziwię się za bardzo, bo mieliby niesamowite obiążenie serwerów). Trzeba kliknąć tutaj i wysłuchać na ich stronce:

http://www.mediafire.com/view/c29jkndx6d397w9/Piotrek.mp3

A jak już ktoś wysłuchał, albo chociaż szczerze spróbował, to mógłby łaskawie wyrazić swoje na ten temat zdanie. Skomentować znaczy. Interesuje mnie zarówno opinia na temat treści, jak i samego aspektu techniczno-multimedialnego. Oczywiście rozpropagowanie tego linku (czy innych moich linków zresztą), też by było bardzo miłe, jeżeli ktoś by uważał, że zasługuje.

A jak by ktoś był ciekaw bliższych szczgółów tego naszego przedswięwzięcia (doktoraty, lincencjaty, europejskie granty itd.), no to podaję: Dyktafon obsługuje Adaś. (Który, swoją drogą, jest baba, więc spokojnie!) Adaś także zapewnia nieco odświeżającego feedbacku. Nagranie dokonane w czwartek 13.08.2014, w pod parasolem w ogródku takiej knajpki koło plaży w Redłowie.

triarius

P.S. Zasadniczo to nie zamierzałem już tutaj swoich kawałków wklejać, bo to i niewiele daje i sporo potem roboty z poprawianiem po mojej dysleksji z dysortografią, ale kusi mnie żeby przetestowac jak się tutaj sprawdzi audio jako medium. Czy ja krowa, żeby nigdy nie zmieniać postanowień? ;-)

 

 

Jestem super. Łagodny jak letni wietrzyk. Jednak nie zamierzam tu tolerować płatnych Monet, lewiźnianych trolli i platfąsów (jeśli komuś 7 lat nie wystarczyło, to nic tu po nich). Zaś chłopięta od Korwina i innych libertarian, którym zdaje się, że zjedli wszystkie rozumy i pędzą mnie pouczać pokornie proszę, by wzięli na wstrzymanie i raczej poczytali sobie coś z Misesa. Jestem starszy człowiek i ze śmiechu łacno mógłbym dostać przepukliny. Mój prawdziwy blog: http://bez-owijania.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka