Twisterpl Twisterpl
420
BLOG

Echo 24 i żywota histowyja jego.

Twisterpl Twisterpl Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Nasz słynny i arcy-niezależny komentator spraw politycznych oraz różnych, co i rusz prezentuje nam przebogatą historię swojego życia na tym naszym łez padole. Historię i ckliwą, duszoszczypatielną  jak i frywolną, będącą niewątpliwie obiektem zazdrości zarówno mojej jak i większego kręgu czytelników płci pokrewnej. Współczuję Panu E.. przeżyć rodzinnych czasów stalinowskich. Mam wrażenie, że trauma po stracie Ojca a później Matki przełożyła się na jego losy. Tracąc rodziców w dzieciństwie i młodości nie zdołał uzyskać od nich wparcia w zrozumieniu istoty bytu. Bytu nie w ujęciu filozoficznym, w tym zakresie jestem cienki bolek, a w ujęciu sztafety pokoleń. Sztafety jak w symulacji gry rynkowej. Przetrwać ciężkie czasy, żeby w następnej rozgrywce zyskać lepszą pozycję. Sztafety , której sens zrozumiałem na pogrzebie mojej Babki, gdy zgromadzona licznie rodzina - 4 pokolenia, wzniosła hymn Veni creator a potem pieśń Anielski orszak... Pozdrawiam Szanownego Niezależnego Komentatora, życząc mu spokoju ducha i wytrwałości w poszukiwaniu jego własnego sensu bytu, nie tylko na S24. :)


Twisterpl
O mnie Twisterpl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości