Ufka Ufka
533
BLOG

Nerwy na wierzchu

Ufka Ufka Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 69

Pewnie większość na Salonie czuje się jakby straciła kogoś najbliższego z rodziny.

Wszyscy myślą o Prezydencie, ale każdy miał kogoś bliskiego na pokładzie samolotu.

Jedni -  jak 1Maud - Annę Walentynowicz.Inni - Janusza Kochanowskiego, Macieja Płażyńskiego, księdza Ryszarda Rumianka.

Nie mam siły wyliczać - każdy prawie z Salonu znał kogoś, a są tacy, którzy znali wielu.

I to nie jako polityków, tylko po prostu ludzi.

Ja , jak inni, jestem po prostu odrętwiała.
Nie dociera jeszcze do mnie rozmiar tragedi, ale dlatego potrafię zrozumieć innych.

Mnie też denerwują komentarze, ale tylko te na zimno.

Nie mogę słuchać  "profesjonalnych" dziennikarzy - nie chcę wymieniać nazwisk.Doceniam tych, którym głos się łamie, nie mogą ukryć wzruszenia, choćby niedawno opluwali nieżyjących.

Dlaczego?

Bo ja z tego szeregu nazwisk opłakuję oczywiście sobie najbliższych.

Ale opłakuję też posła Karpiniuka.

Może dlatego, że ktoś, w tym szumie medialnym, powiedział że widziano Go w Katyniu, myślałam, że nie był na pokładzie samolotu.

Jednak zginął, a był na to za mlody.

I dlatego nie mogę nazwać nikogo hipokrytą.Bo ja Go szczerze opłakuję.

Będę płakać pewnie jeszcze wiele dni, dopóki nie pochowamy zmarłych.

Przed chwilą widziałam Jarosława, skamieniałego jak głaz.Do niego pewnie też jeszcze TO nie dociera.

Boże !

Ulituj się nad nami!

A może to Twoja karząca ręka chce nas przywołać do opamiętania?

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka