Układ Otwarty Układ Otwarty
3648
BLOG

Jakie jest życie po długotrwałej śpiączce? Jak wygląda świat po powrocie? Wyznanie Piotra

Układ Otwarty Układ Otwarty Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 39
Jakie jest życie po długotrwałej śpiączce? Jak wygląda świat po powrocie? Jakie są konsekwencje ciężkiego przybycia COVID-19 ? Z czym mierzą się ludzie, którzy przeszli tą chorobę? Piotr Semka opowiada w podcaście Igora Janke.

Znany dziennikarz Piotr Semka opowiada o swojej chorobie, o 31 dniowej śpiączce, wielomiesięcznym pobycie w szpitalu i i długiej rekonwalescencji

- Zaczęło się od objawów zwykłego przeziębienia, pogotowie które wezwała żona zabrało mnie do szpitala, gdzie podłączono mnie pod respirator. Obudzi się pan albo nie oznajmił pielęgniarz - opowiada Semka. - I potem było 31 dni i się obudziłem. Pierwszy tydzień po przebudzeniu był takim czasem między jawą a snem. Przez pierwszy miesiąc nie byłem w stanie czytać, do dziś mam problemy z chodzeniem - wyznaje.

Kiedy Semka się obudził zobaczył wiele dobrych reakcji ludzi nie tylko - jak mówi - z jego strony barykady, ale także np. od dziennikarzy Gazety Wyborczej. Nie obyło się jednak bez hejtu.

Piotr Semka opowiada o niezwykłej pracy lekarzy, pielęgniarek, opiekunów medycznych, fizjoterapeutów oraz salowych, o śmierci która towarzyszyła tym ludziom codziennie.

Jak podchodzi do obowiązku szczepień? Jest ogromna różnica w podejściu ludzi, którzy przeszli COVID-19 i tymi, którzy tego nie doświadczyli. - Część moich kolegów jest sceptyczna wobec szczepień, część wobec globalnej wizji tej choroby, część wobec wszystkich ograniczeń związanych z COVID. Jestem osobą zaszczepioną, ale jestem przeciwnikiem zmuszania do szczepień - dodaje Semka.

Posłuchajcie rozmowy – jest już dostępna tutaj.

Rozmowa jest dostępna na moim kanale Youtube:


Tu możesz zostać Patronem Układu Otwartego

Tu więcej o autorze podcastu




Układ Otwarty to niezależny podcast Igora Janke

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości