wiercisław wiercisław
225
BLOG

Arogancja władzy: Sędzia jest jeszcze rozgrzany

wiercisław wiercisław Polityka Obserwuj notkę 6

 

Wiadomość o wygraniu w pierwszej instancji procesu sądowego przeciwko Jarosławowi Kaczyńskiemu wprawiła Bronisława Komorowskiego tak dobry humor, że puściły mu trochę hamulce zachowań i znowu powiedział kilka słów za dużo.

 Na spotkaniu z rozentuzjazmowanymi leśnikami zapowiedział że gdyby ktoś zarzucał mu plany prywatyzacji lasów to jak powiedział: „sędzia jest rozgrzany załatwimy tę sprawę szybko”. To bardzo cenna deklaracja. Biorąc pod uwagę statystyczną skłonność sędziny do orzekania w duchu spolegliwości wobec pewnej części sceny politycznej, o której się dzisiaj dowiedziałem z wpisów pod moją wcześniejszą, nasuwa się jednak pytanie czy nie dochodziło do ingerencji i nacisków ze strony polityków obozu rządzącego na to, kto ma orzekać w sprawie Komorowski kontra Kaczyński. Innymi słowy czy nie było nacisków ze strony np. ministerstwa sprawiedliwości, aby ta a nie inna osoba miała na swojej wokandzie tą kontrowersyjną sprawę.

Skąd w innym przypadku brałaby się arogancja i wyzywająca pewność Komorowskiego co do wyniku ewentualnych kolejnych sądowych starć.
 

wiercisław
O mnie wiercisław

jestem endekiem, więc mam europejskie obowiąki uwielbiam Witkacego, a tzw. twórczość Gombrowicza uważam za prowincjonalne wypociny życiowego nieudacznika i frustrata

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka