Maciej Rysiewicz Maciej Rysiewicz
614
BLOG

„Bobowa Od-Nowa” ma 10 lat!!!

Maciej Rysiewicz Maciej Rysiewicz Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


Dokładnie 15 maja 2007 roku w przestrzeni publicznej pojawił się portal Macieja Rysiewicza „Bobowa Od-Nowa”. A w ślad za nim także papierowe wydania tej gazety internetowej. Dzisiaj „Bobowa Od-Nowa” działa samodzielnie, ale także jako portal o bardzo długiej nazwie „Gorlice i Okolice albo Bobowa Od-Nowa”. I nic nie wskazuje, żeby w tej materii coś miało ulec zmianie. Trwamy (i starzejemy się), to znaczy ja i moje gazety, na posterunku obrony podstawowych uniwersalnych wartości konstytucyjnych mojej Ojczyzny (nie tylko gorlickiej), tj. wartości znanych powszechnie jako – nomen omen – prawo i sprawiedliwość. Że cierpimy na ogromny deficyt tych wartości w życiu publicznym, dla nikogo o tzw. zdrowych zmysłach, nie ulega żadnej wątpliwości. A jak ktoś jednak wątpi wystarczy udać się na dyżur poselski do Barbary Bartuś albo Elżbiety Borowskiej-Zielińskiej, o Stanisławie Kogucie nie zapominając. Udzielą Wam wszechstronnej informacji na ten temat i dokładnie opiszą choroby, na które cierpi Najjaśniejsza Rzeczpospolita.


Doszły mnie słuchy, że kilku funkcjonariuszy publicznych, rozsławionych na kartach moich portali, w tym między innymi: burmistrz Wacław Ligęza, burmistrz Mirosław Wędrychowicz, prokurator Tadeusz Cebo, prokurator Michał Trybus, sędzia Bogusław Gawlik, sędzia Monika Świerad, była konserwator zabytków w Nowym Sączu Krystyna Menio, adwokat, sędzia TS, biznesmen, samorządowiec i dobry znajomy ministra Zbigniewa Ziobry Paweł Śliwa, były burmistrz Gorlic Witold Kochan, oraz parlamentarzyści: Barbara Bartuś, Elżbieta Borowska-Zielińska i Stanisław Kogut zawiązali Komitet Obchodów 10. lecia Gazety „Bobowa Od-Nowa” i postanowili zrobić mi niespodziankę i uczcić te obchody okolicznościowym występem artystycznym (spektakl słowno-muzyczny) w bobowskiej „Ostoi”. Z kręgów zbliżonych do środowisk prokuratorsko-sędziowsko-samorządowych powiatu gorlickiego doszły mnie słuchy, że przedstawienie z cyklu „Światło i Dźwięk” ma się odbyć w najbliższa sobotę. Trochę nie chce mi się w to wierzyć, bo gdyby tak właśnie miało być, to już dawno dostałbym oficjalne zaproszenie na tę uroczystość. Wiadomo wszak z jaką precyzją potrafią działać wyżej wymienieni.


No cóż, ale jeśli o mnie chodzi nadal stoję na warcie. Czy wytrzymam kolejne 10 lat? Jednak to pytanie można kierować już tylko do Czynników Wyższych!


Trudne zadanie, raczej niewykonalne!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości